update - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Maurice en Denise Witteveen - WaarBenJij.nu update - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Maurice en Denise Witteveen - WaarBenJij.nu

update

Door: Maus (Webmaster)

Blijf op de hoogte en volg Maurice en Denise

18 September 2006 | Nederland, Amsterdam

Hoi luitjes,

Ik zal morgen even proberen wat nieuwe fotos te plaatsen.
Maar beloof niets!
Anders houden jullie de 1100 fotos nog te goed van ons.

Morgen, dinsdagochtend en avond en woensdagochtend en middag lekker duiken.... ben heel benieuwd naar het onderwaterleven hier...

Denise gaat dinsdag mee op de boot en kan ze lekker zonnen op het dek.

Wij gaan nu even een happie eten hebben de hele dag op een heel mooi strand gelegen.
We hebben even een autootje gehuurd en zijn daarmee even het eiland over gescheurd om de boel even te verkennen.

Ik heb een bezoekje gebracht aan de luchthaven brandweer en de rest horen jullie nog wel!

We zitten in een prima appartementje met alles erop en eraan. Dus we hebben geen klagen.

We plaatsen van de week wellicht nog een berichtje en daarna houden we het voor gezien.

O ja Demi..... Je antwoord van de prijsvraag was goed. Was trouwens ook het enige antwoord hahaha ;) dus we hebben iets leuks voor je!

Tot van de week allemaal!

Groetjes,
Maus en Denise

• 18 September 2006 - 08:47

Leonie:

1100 foto's ??? Dat worden wel veel pannekoeken eten, Denise ;-) !!!! Ik wil er nog wel een paar zien op deze site, leuk!
    kus, Leo

• 18 September 2006 - 14:14

Denise:

Nou mijn man is dus vandaag leker duiken. Ik vermaak me hier ook wel. ik bedoel, lekker wandelen langs de boulevard, mooie mannen bekijken die aan het vissen zijn op de boot, foto's schieten. Ja laat Maurice maar in de waan dat ik een boek aan het lezen ben op het strand. Hahaha!

We genieten hier en Suriname was ook te gek!
    Heerlijk!

Groetjes,
    Denise

• 18 September 2006 - 14:24

Chantal:

lieve familie

zo het echte relaxen is nu echt begonnen,nou relaxen maus je hebt het nog druk met het duiken,maar dat is wel 1 ding wat jij helemaal top vindt.
    en ja denise houdt ook erg van zonnen(niet te bruin worden hoor zussie hihihiii)maar gelijk heb je.
    na ruim 2 weken in suriname te zijn geweest is het luieren ook wel ff lekker.
    en ja waar zijn die 1100 foto's ?????????
    ben reuze benieuwd.
    hier gaat alles goed 2-ling zijn lekker naar de basisschool.
    11 september was hun 1e dag,wel eerste week halve dagen.
    maar vanaf vandaag mocht kyana al heledagen(dilano pas a.s donderdag is er nog niet echt aan toe).
    de rest horen jullie wel als jullie weer thuis zijn.
    geniet lekker verder daar op het zonnige bonaire.
    want voor je het weet staan jullie alweer op nederlandse bodem(maar dan wel gelijk door de douane zonder koffers leeg te halen).
    tot nieuwe foto's of nieuw bericht????????

dikke kusss van jullie knapste zusss hihihiiii

• 18 September 2006 - 17:57

Monique:

oeh bijna afgelopen he, die mooie vakantie van jullie. voor ons is het omgevlogen, voor jullie niet hoop ik. heel veel plezier nog en genieten he

• 19 September 2006 - 16:21

Cynthia:

He familie....
    Het zit er alweer bijna op, maar jullie kunnen nog ff lekker relaxen..En Denies, laat Maus maar in die waan dat je een spannend boek leest..Hij vermaakt zich prima tussen de vissen...hahaha..Geef je ogen maar goed de kost hoor.....En af en toe ff een hoofdstuk, kan je iig zeggen of het een goed boek is.....Maarre...niet al te bruin worden hoor!!!Geniet nog maar lekker daar.....En 1100 foto's, dat worden heeeeeeel veel mosselen!!!hahahah.......
    Maar dan is er ook geen Idols waar we door afgeleid worden, toch nichie!!!!!!

Dikke kus..........