Weer thuis - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Maurice en Denise Witteveen - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Maurice en Denise Witteveen - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Maus

Blijf op de hoogte en volg Maurice en Denise

30 September 2008 | Nederland, Purmerend

We zijn alweer een tijdje thuis.

Maar toch wil ik jullie vertellen dat ik binnenkort (van 12-10 t/m 26-10-2008) alleen op stap ga.

En wel om stage te lopen bij de brandweer van Houston Texas in de V.S.

Meer info vind je op firechief110@web-log.n

Groet,
Maurice

  • 10 Oktober 2008 - 11:57

    Je Zusje:

    nou broer, vanaaf je laatste nachtje bij je twee engeltjes. Ik wens je heel heel veel plezier in Houston en hoop dat je het helemaal geweldig gaat vinden. Haal geen belgenstreken uit (laat dat maar aan je collega's over) en ga ook geen gevaarlijke brandjes en orkaantjes proberen te stoppen. dikke kus en heel veel liefs, je zusje en zwager

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Purmerend

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 September 2008

Weer thuis

11 Juli 2007

Op naar huis

09 Juli 2007

Warm Kaapstad

07 Juli 2007

Bekeuring!

05 Juli 2007

De Tuinroute
Maurice en Denise

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 3060
Totaal aantal bezoekers 28327

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2008 - 26 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: