Op naar huis - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Maurice en Denise Witteveen - WaarBenJij.nu Op naar huis - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Maurice en Denise Witteveen - WaarBenJij.nu

Op naar huis

Door: Maus

Blijf op de hoogte en volg Maurice en Denise

11 Juli 2007 | Zuid-Afrika, Pretoria

Hallo lieve kijkbuis kindertjes... (hahaha geintje)

Op dit moment 18.30 uur zijn we met de laatste dingen bezig om onze reis af te sluiten en terug te keren naar Nederland.

We gaan zometeen even eten, de auto aftanken en terug brengen en dan op naar het vliegtuig. We vertrekken als het goed is om 23.15 met vlucht KL0598.

Als het goed is komen we om 11.15 aan op Schiphol.

Dus dit is het laatste berichtje vanuit Zuid Afrika!!!!

We hebben heel erg genoten van onze trip en heel veel mooie dingen gezien en mee gemaakt!!!

In ieder geval bedankt voor jullie leuke berichtjes en tot straks!!!

Groetjes,

Maurice en Denise

• 11 Juli 2007 - 17:58

Chantal:

voor het laatst, HEY AFRIKAANTJES.....

zo jullie hebben het er weer bijna opzitten.
    ik heb weer met volle teugen genoten van julie mooie berichten en foto's.
    ik wil jullie een hele fijne vlucht toewensen,en weer heel huids met bijde benen op de nederlandse bodem belanden.
    jullie kunnen ff bijkomen hier in nederland,want vrijdag over 3 weken zitten jullie alweer in portugal(want wat jullie nog niet weten is dat jullie voor 1 week mijn BABYSITE zijn HIHIHHIHAHAHAAAAAAAA).
    dus rust lekker uit die 3 weken,en ik zie jullie van het weekend weer thuis hier in purmerend.

dikke kus(schoon)ZUS............