Fotos! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Maurice en Denise Witteveen - WaarBenJij.nu Fotos! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Maurice en Denise Witteveen - WaarBenJij.nu

Fotos!

Door: Maus (Webmaster)

Blijf op de hoogte en volg Maurice en Denise

19 September 2006 | Nederland, Amsterdam

Als het goed is staan de foto's er op!

Veel kijkplezier!

Maus en Denise

• 19 September 2006 - 17:12

Denise:

Nou, het is hier hondenweer!

Het komt echt met bakken uit de hemel. De koek is op denk ik! We hebben het mooie weer gehad...:-(

Hoop echt dat het morgen weer wat beter is. Want het water staat al enkelhoog.

Blehhh.

Groetjes,
    Denise

• 19 September 2006 - 17:44

Wendy:

Hoi Maus en Denise

Mooie foto's!!!! Maus kan ik je ook mailen op je hotmail???? Kijk je daar ook naar?? hoor het wel.

Gr wen

• 19 September 2006 - 17:51

Leonie:

Wat mooi!!! Echt leuk om nu al wat van Bonaire te zien. K... dat het er nu zulk rotweer is. Maar misschien wordt het nog wel beter!! Liefs, Leonie

• 19 September 2006 - 18:36

Loessie:

Goed om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben!! Balen van het weer, maar het wordt zeker beter! dikke kus

• 19 September 2006 - 21:33

Pa:

heb je geen spannende foto's van mooie bruine visjes?

• 19 September 2006 - 22:15

Pa Luc:

Denise en Maurice.
    Wij zijn ook weer terug van onze reis, ook wij hebben het heel mooi gehad alleen hebben wij het hele westen van Europa gezien. Dus geen Brulapen, Vogelspinnen en exotische vissen maar gewoon het westerse leven maar dan anders dan in Holland. He Maus wat 'n flauwe kul voor 'n president hij had op jullie moeten wachten. Denise ga maar lekker zonnen en laat Maus lekker onderwater, kan hij ze eigen lekker uit Bouterse of leegsch..... het is goed visvoer, heb ik gehoord uit surinaamse bronnen. Nou kinders een goede terugvlucht ik hoor wel hoe laat jullie aankomen in Holland.
    Luc.

• 20 September 2006 - 07:08

Laura Ook Namens George:

hahaha turkies! We zagen weer een plastic tasje op de foto van appie hein, rugzak gejat?! hahahahaha

• 20 September 2006 - 15:05

Coby:

Jeeetje balen van dat hondenweer toch!
    Maar in mijn belevenis van januari zijn het tropische buitjes, trouwens het is hier ook tropisch voor de tijd van het jaar, misschien kunnen jullie bij thuiskomst nog iets daarvan meepikken.
    Ik geniet er op dit moment met volle teugen van zo op mijn 1e vakantiedag.
    Geniet nog even en tot zondag.

Dikke kus, Coby

• 21 September 2006 - 20:26

Chris:

pa had gelijk hoor!
    ik zie bv op de foto uitzicht op ons strand,helemaal geen leuke zeehonderinnetjes en leuke bruine zee-egeltjes!!
    maar wij hebben nu ook ongev.dat weer als bij jullie op de foto's
    top! grtjs;ch.w

• 22 September 2006 - 07:12

Leonie:

Het is nu vrijdag!! Geniet van jullie laatste volledige dag op het mooie Bonaire! Hopelijk is het weer alweer wat beter!
    Dikke kus, Leonie

• 24 September 2006 - 10:40

Luc:

Hoera ze zijn weer terug en geland op zondag 12.22 uur. Welkom thuis.
    Pa en Tonnie.