nog even! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Maurice en Denise Witteveen - WaarBenJij.nu nog even! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Maurice en Denise Witteveen - WaarBenJij.nu

nog even!

Door: Maurice (Webmaster)

Blijf op de hoogte en volg Maurice en Denise

29 Augustus 2006 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal!

Hier nog even een kleine update...

Als jullie dit lezen staan we druk de tassen in te pakken, de laatste kleding te strijken en de laatste spulletjes te kopen.

Het is nu dinsdagavond half acht en over 48 uur zitten we er al..... erg spannend allemaal!

ons volgende berichtje zal hoogstwaarschijnlijk in Suriname geschreven worden. We weten niet hoe het daar zit met de internetcafe's. En mocht het niet lukken in suriname dan schrijven we zeker vanuit de bovenwindse eilanden! :)

Er staan al een aantal dingen op het programaa voor Paramaribo zelf...
Zo gaan we met de dochter van mijn collega een bezoekje brengen aan de plaatselijke rum fabriek van Black Cat. Zij werkt daar namelijk en gaat ons een tourtje geven. En niet te vergeten gaan we ook even proeven! hahahaha erg naar dus.

Maar goed eerst nog even de laatste dingetjes en dan om 1200 uur a.s. donderdag vliegen.

We spreken jullie snel!

Groetjes,
Maurice en Denise

  • 30 Augustus 2006 - 08:40

    Chantal:

    fawaka zussie en zwager.

    ja het aftellen is begonnen voor jullie over 24 uur zijn jullie al op schiphol.
    zoals ik al schreef in het vorige berichtje mogen jullie 2 dingen vanuit suriname mee nemen(is hier in nederland niet te krijgen vandaar)gekruide marinade(zeer heet)en de surinaamse sate sause(op de mark te krijgen)deze sate sause is ook pittig maar heel erg lekker.
    zou top zijn als jullie dat voor mij mee kunt nemen.
    voor de rest wens ik jullie een hele goede vlucht,en vooral lekker genieten en veel zien in suriname,aruba,en bonaire.
    en zekers niet te veel proeven bij de RUM FABRIEK VAN BLACK CAT,loop je de volgende dag alleen maar met een KATTER,HIHIHHIIIIII.
    voor de rest wen ik jullie een hele fijne vakantie toe,en zal jullie bijhouden via deze site.

    MI LOBI YOU...........
    DIKKE KUS JE GROTE ZUS.

    PS:kom maar op hoor met de prijsvraag demi wacht al hihihhiiiii geintje.



  • 30 Augustus 2006 - 18:23

    Danny:

    mag ik je motor hebben als je niet meer terug wanneer je door die grote neger gepakt bent

  • 30 Augustus 2006 - 19:06

    Jullie Nichtje (demi:

    Hey gaan jullie lekker opvakantie.
    geniet er maar lekker van
    want dat heb je niet elk jeaar zoon een lekkere en leuke vakantie.
    tog haha
    doen jullie wel weer een prijsvraag voor mij dan kan ik weer lekker wat winnen kusjes demi jullie nichtje

  • 31 Augustus 2006 - 09:13

    Pa Luc:

    Ja jullie gaan dus nu op reis, we hopen dat het allemaal goed en heerlijk zal verlopen. Kom ook weer goed en veilig thuis.
    Denise en Maurice laat even wat horen hoe de vlucht is geweest en of je niet (waar je zo bang voor was) klem heeft gezeten naast 'n dikke surinaamse. Ook hoop ik dat jullie zonder vertraging vertrokken zijn, surinaamse tijd is namelijk altijd te laat.
    Nou kinderen een hele mooie trip en blijf opletten en doe voorzichtig. Pa en Tonnie

  • 31 Augustus 2006 - 11:13

    Niels:

    Heej zus en zwager... even een berichtje voor jullie in Suriname van mij uit Maleisie.

    Voor mij zit het er over een paar dagen op, voor jullie begint het nu. We zaten al ver bij elkaar vandaan en nu helemaal. Het tijdverschil tussen Suriname en Maleisie is 12 uur! In Maleisie is het dan later dan in Suriname.

    Anyway, spreek jullie waneer jullie terug zijn.
    Have fun!

    X Niels

  • 31 Augustus 2006 - 11:41

    Cynthia:

    He vakantiegangers,
    Wij zijn net terug vanuit Italie,waar het ook heerlijk was, en jullie zijn nu onderweg voor weer een spannende reis! Wou ff zeggen heeeeeeeel veel plezier, geniet ervan en doe vooral voorzichtig!!!
    Dikke kus van jullie nichtje


  • 31 Augustus 2006 - 22:59

    Chris:

    hele fijne vakantie,prachtige reis.en ik wil je motor ook wel als je door die kleine neger gepakt wordt ,hoor (maakt mij nie uit ,groot of klein,als ik je fiets maar krijg)
    grtjs chw

  • 01 September 2006 - 11:29

    Demi (lekker Ding Haha):

    hey zitten jullie nu lekker in suriname nou lekker genieten hoor en ga lekker dingen eten
    kusjes jullie nichtje

  • 03 September 2006 - 15:36

    Luc:

    Hallo hier Holland, ik zit maar te wachten op bericht van jullie omdat wij ook op 5 september weggaan, wil toch nog even wat horen voor ons vertrek. Kan je daar wel internetten of hebben ze de elektra rekening niet betaald,je weet het maar nooit daar.
    Niels had gebeld vanuit Maleisië hij kon een dag langer blijven op hun kosten i.v.m. overboeking terugvlucht, haal hem nu op maandagochtend 06.30 uur op. Nou ik blijf wachten op bericht en hou de site in de gaten. Blijf op letten want het is vroeg donker daar. Pa Luc.

  • 04 September 2006 - 18:55

    Marjon (collega Coby:

    Hallo,

    Nu jullie veel bosnegers zijn tegengekomen, bananen
    hebben gegeten en vele ervaringen rijker zijn, wil ik weten hoe het leven in de jungle is.

    Veel plezier en groetjes van
    Marjon (collega van Coby)

  • 17 September 2006 - 08:16

    Remco Natasja En Fabian:

    beste vakantie gangers!!
    wij zien jullie weer binnenkort.
    maar maus niet bukken he dat is AUW

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 September 2008

Weer thuis

11 Juli 2007

Op naar huis

09 Juli 2007

Warm Kaapstad

07 Juli 2007

Bekeuring!

05 Juli 2007

De Tuinroute
Maurice en Denise

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 28340

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2008 - 26 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: