Wordt dit het dan? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Maurice en Denise Witteveen - WaarBenJij.nu Wordt dit het dan? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Maurice en Denise Witteveen - WaarBenJij.nu

Wordt dit het dan?

Door: Maus (Webmaster)

Blijf op de hoogte en volg Maurice en Denise

06 Januari 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal...

In ons vorige berichtje schreven we dat we naar Amerika gingen....

Inderdaad gingen ja want er is een kleine verschuiving geweest in ons vakantieplannetje...

Het wordt waarschijnlijk Kenia en Tanzania met als afsluiter Zanzibar.

Amerika gaan we in september naar toe!

Maar goed jullie horen het wel!

Groetjes!

• 06 Januari 2007 - 17:11

Chr.w:

nou,ja..
    het kan verkeren he?
    als je maar een zaklantaren meeneemt,(je weet wel...donker afrika enzo) en er zijn daar zwarte dozen,daar wil je nog niet dood in gevonden worden!!!!!!en als je niet op past...ga je er dood door!! maar in ieder geval alvast veel plezier,mooi weer heb je zowiezo daar
    grtjs;ch

• 07 Januari 2007 - 17:48

Luc:

Deze reis gaan jullie zeker maken van de geldprijs die jullie gewonnen hebben met de oudejaarsloten. Vliegen zal het niet worden maar lopen de gewonnen prijzen waren namelijk €5,00 en €6,75. Hier kunnen jullie misschien wat voor kopen voor onderweg.
    Loopse en tot horens

• 14 Januari 2007 - 05:22

Niels:

Tanzania is een mooi land... en zeker ook om het binnenland in te gaan.
    Zanzibar zelf niet geweest, maar onder de KLM collega´s heel erg populair en moet dus heel erg leuk zijn!

Laat me op tijd weten wanneer jullie exact gaan he, want dan ga ik die vlucht aanvragen... ga ik jullie je eten & drinken bedienen!

Kus Niels